KudoZ home » English to Polish » Other

putting a fiscal figure on the value

Polish translation: wycenić/przeliczyć (znaczenie czegoś) na pieniądze/wartość finansową


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:putting a fiscal figure on the value
Polish translation:wycenić/przeliczyć (znaczenie czegoś) na pieniądze/wartość finansową
Entered by: Ewa Szymanowska

07:29 Oct 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other / communication
English term or phrase: putting a fiscal figure on the value
Most of those surveyed regard internal communication as having a place on the top people's agenda but often not made a priority, with most attention being paid to the external world. *Holding the function back is the difficulty in putting a fiscal figure on the value of internal communication, and the lack of wider business knowledge of most practitioners.*
Marta28
wycenić/przeliczyć (znaczenie czegoś) na pieniądze/wartość finansow
Explanation:
W szerszym kontekście będzie to więc "trudność w przeliczeniu znaczenia komunikacji wewnętrznej na pieniądze" albo "trudność w wycenieniu komunikacji wewnętrznej na konkretną wartość finansową". Ja spotykałam to wyrażenie raczej z dolarem:) : "to put a dollar figure on the value" czyli "przypisać czemuś konkretną wartość", "przeliczyć coś na pieniądze". Zamiast 'put' raz spotkałam też 'place'.

--------------------------------------------------
Note added at 12 days (2005-11-07 12:59:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bardzo wszystkich przepraszam za to kodowanie.. Nie wiem co się stało.
Selected response from:

Ewa Szymanowska
Poland
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5wycenić/przeliczyć (znaczenie czegoś) na pieniądze/wartość finansow
Ewa Szymanowska
4podanie (konkretnych) danych finansowych na poparcie wartości
Agnieszka Zmuda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podanie (konkretnych) danych finansowych na poparcie wartości


Explanation:
... jaką stanowi (dla firmy) komunikacja wewnętrzna,
ew. (mniej dokładnie) "podanie wymiernych danych..." itd.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2005-10-26 07:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

ew. "odniesienie (konkretnych) danych finansowych do wartości..." - kwestia stylu, ale coś w tym kierunku

Agnieszka Zmuda
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
wycenić/przeliczyć (znaczenie czegoś) na pieniądze/wartość finansow


Explanation:
W szerszym kontekście będzie to więc "trudność w przeliczeniu znaczenia komunikacji wewnętrznej na pieniądze" albo "trudność w wycenieniu komunikacji wewnętrznej na konkretną wartość finansową". Ja spotykałam to wyrażenie raczej z dolarem:) : "to put a dollar figure on the value" czyli "przypisać czemuś konkretną wartość", "przeliczyć coś na pieniądze". Zamiast 'put' raz spotkałam też 'place'.

--------------------------------------------------
Note added at 12 days (2005-11-07 12:59:28 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Bardzo wszystkich przepraszam za to kodowanie.. Nie wiem co się stało.

Ewa Szymanowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27
Grading comment
dzięki