KudoZ home » English to Polish » Other

Where the CEO really believes in internal communiction....

Polish translation: niżej


12:38 Oct 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Where the CEO really believes in internal communiction....
Where the CEO really believes in internal communiction, the scope for that internal communication team is far in excess of what it would otherwise be.
A dalej to juz jasne:
It is not just about money or budget: if the CEO is behind it, the standard is set for other leaders to follow.

Kurczę, nie umię sobie ułożyć tego pierwszego zdania, gdzieś znowu zatracił mi się sens - proszę o pomoc.
Marta28
Polish translation:niżej
Explanation:
Kiedy prezes naprawdę wierzy w wewnętrzną komunikację, nacisk na nią(koncentracja na niej) (lub nacisk np na sieć wewnętrznej kom./zespół odpowiedzialny za wewnętrzną komunikację)jest o wiele większy niż w innych warunkach. (lub niż gdyby było odwrotnie)

Z Twojej późniejszej notatki wnioskuję, że chodzi o przetłumaczenie też drugiej części zdania. Jeśli nie to uważaj tę odpowiedź za nieważną :)
Selected response from:

evening
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jeśli prezes jest przekonany do komunikacji wewnętrznejMarek Daroszewski (MrMarDar)
3niżejevening
3w przypadku, gdy kierownik faktycznie wierzy w komunikację wewnętrzną...chomsky


Discussion entries: 1





  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
where the ceo really believes in internal communiction....
jeśli prezes jest przekonany do komunikacji wewnętrznej


Explanation:
IMHO
CEO - prezes / dyrektor zarządzający (w każdym razie najwyższy rangą w firmie, zob. glosariusz - było wielokrotnie)

internal communication - chyba już utarło się 'komunikacja wewnętrzna' i nie ma sensu z tym walczyć


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
where the ceo really believes in internal communiction....
w przypadku, gdy kierownik faktycznie wierzy w komunikację wewnętrzną...


Explanation:
zakres (działalności?) zespołu jest większy
imho
i dalej: nie jest to wyłącznie kwestia pięniędzy czy budżetu: jeżeli przełożony prezentuje takie podejście, wytycza model postępowania dla pozostałych (np.)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 9 mins (2005-10-28 13:48:00 GMT)
--------------------------------------------------

jasne, że dyrektor... co nagle, to po diable

chomsky
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
where the ceo really believes in internal communiction....
niżej


Explanation:
Kiedy prezes naprawdę wierzy w wewnętrzną komunikację, nacisk na nią(koncentracja na niej) (lub nacisk np na sieć wewnętrznej kom./zespół odpowiedzialny za wewnętrzną komunikację)jest o wiele większy niż w innych warunkach. (lub niż gdyby było odwrotnie)

Z Twojej późniejszej notatki wnioskuję, że chodzi o przetłumaczenie też drugiej części zdania. Jeśli nie to uważaj tę odpowiedź za nieważną :)

evening
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dzieki