KudoZ home » English to Polish » Other

blow off silencer

Polish translation: tłumik spustowy / tłumik wylotowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blow off silencer
Polish translation:tłumik spustowy / tłumik wylotowy
Entered by: Magdalena Duda-Klimaszewska

21:32 Feb 23, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / drawing delivery
English term or phrase: blow off silencer
Jest to element instalacji do rozdrabniania (kruszarki) bentonitu.
Magdalena Duda-Klimaszewska
Poland
tłumik spustowy / tłumik wylotowy
Explanation:
nie mam do czynienia z kruszarkami na co dzień, ale blow-off zwykle tlumaczylem jako spustowy, i było w porządku
Selected response from:

anthro30
Poland
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Skorzystałam z "tłumika wylotowego"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tłumik spustowy / tłumik wylotowyanthro30
3tłumik
Jolanta Konowalczyk


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tłumik


Explanation:
Może tak wystarczy. A jaśli nie, to może: "tłumik montowany przy wylocie"?
pzdr



    Reference: http://www.eiwilliams.com/steel/index.php?p=ventSilencers
Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciej Mackiewicz: Może raczej "tłumik wylotowy"?
6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tłumik spustowy / tłumik wylotowy


Explanation:
nie mam do czynienia z kruszarkami na co dzień, ale blow-off zwykle tlumaczylem jako spustowy, i było w porządku

anthro30
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję za pomoc. Skorzystałam z "tłumika wylotowego"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mrall: http://skocz.pl/azhj - wylotowy, bo spust to raczej: blow down
1 day6 hrs