KudoZ home » English to Polish » Other

Connecticut State Department of Health

Polish translation: departament, wydzial zdrowia stanu connecticut


22:14 Jan 1, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Connecticut State Department of Health
;-)
Sebastian Kumos
Polish translation:departament, wydzial zdrowia stanu connecticut
Explanation:
oddzial, wydzial zdrowia, prawdopodobnie tlumaczenie to jest dla potrzeb formalnych
Selected response from:

kacha
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3departament, wydzial zdrowia stanu connecticutkacha
4 -1Stanowy Wydzial Zdrowia w Connecticut
Jakub Szacki


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
departament, wydzial zdrowia stanu connecticut


Explanation:
oddzial, wydzial zdrowia, prawdopodobnie tlumaczenie to jest dla potrzeb formalnych

kacha
PRO pts in pair: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: Chyba lepiej pozostawić 'Departament', tak jak w 'Departament Stanu USA'. No i oczywiście wielkie litery.
39 mins

agree  Lota: this is the best.
44 mins

agree  Barbara Szelest-VanDussen
5 hrs

neutral  Jakub Szacki: no tak, ale czy stan moze miec zdrowie?
8 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Stanowy Wydzial Zdrowia w Connecticut


Explanation:
js

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-02 11:12:22 (GMT)
--------------------------------------------------

leff jak zwykle ma racje, powinno byc dla

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  leff: Sorry, ale on nie tyle jest 'w' co 'dla' Connecticut.
1 hr
  -> fakt, ale chcialem uniknac tego, o czym powyzej