KudoZ home » English to Polish » Other

work history

Polish translation: doswiadczenie zawodowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work history
Polish translation:doswiadczenie zawodowe

23:53 Jan 6, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: work history
as in a 'curriculum vitae' (zyciorys). Could it be translated as:historia pracy, or is there another term used?
Ensor
doswiadczenie zawodowe
Explanation:
wg - J.Penc Leksykon biznesu

uzywa sie tez cv lub ogolnie zyciorys
Selected response from:

Teresa Goscinska
Grading comment
Dziekuje bardzo. Musze przyznac,ze niuansowo mi tutaj czegos brakuje, ale jest to byc moze najlepsze z okreslen jakie istnieje w j. polskim.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3doswiadczenie zawodowe
Teresa Goscinska
4 +3przebieg pracy zawodowej
Araksia Sarkisian


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
doswiadczenie zawodowe


Explanation:
wg - J.Penc Leksykon biznesu

uzywa sie tez cv lub ogolnie zyciorys

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723
Grading comment
Dziekuje bardzo. Musze przyznac,ze niuansowo mi tutaj czegos brakuje, ale jest to byc moze najlepsze z okreslen jakie istnieje w j. polskim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski
24 mins

agree  agusia
6 hrs

agree  anglista: plus see below
1288 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
przebieg pracy zawodowej


Explanation:
a w skrócie: doświadczenie zawodowe

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 14:39:36 (GMT)
--------------------------------------------------

staż pracy określenie często używane dla podkreślenia okresu pracy czyli work history

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-07 18:06:21 (GMT)
--------------------------------------------------

\"staż pracy\"....of course

Araksia Sarkisian
Poland
Native speaker of: Native in ArmenianArmenian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 376

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
1 hr
  -> Thank you!

agree  Jakub Szacki
8 hrs
  -> Thank you!

agree  anglista: tłumaczę "zaświadczenie o przebiegu pracy zawodowej pielęgniarki"; pierwszy wyraz wyklucza użycie tu sformułowania "doświadczenie zawodowe", ale generalnie oba są OK
1288 days