KudoZ home » English to Polish » Other

eyecup cushions

Polish translation: pianka uszczelniająca okular od wewnątrz


20:05 Jan 8, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
/ swimming accessories
English term or phrase: eyecup cushions
the inward side of the lenses, adhering to the
eyes

your help will be appreciated.
Piotr
Polish translation:pianka uszczelniająca okular od wewnątrz
Explanation:
nie brzmi to rewelacyjnie, ale taka jest jej funkcja - ma zapewniać wodoszczelność
Selected response from:

makary
Grading comment
thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pianka uszczelniająca okular od wewnątrzmakary
4miekka podkladka na soczewce od strony oka
Teresa Goscinska
1 +1uszczelki (okularów pływackich)
Katarzyna Chmiel


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pianka uszczelniająca okular od wewnątrz


Explanation:
nie brzmi to rewelacyjnie, ale taka jest jej funkcja - ma zapewniać wodoszczelność

makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 225
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: może warstwa, bo to nie zawsze jest pianka - w moich okularkach jest to dopasowująca się do kształtu okolicy oka rurka
35 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
miekka podkladka na soczewce od strony oka


Explanation:
Zgaduje

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
uszczelki (okularów pływackich)


Explanation:
Właściwie zgaduję, ale myślę, że to nie njgorsze wyjście.


    Reference: http://www.folc.pl/plywanie.htm#okulary
Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Dzięki :-) Te okulary pływackie mialam jak znalazł :-))
1064 days
  -> Dzięki :-))