KudoZ home » English to Polish » Other

bone structure

Polish translation: (prawidlowa) struktura kostna


12:32 Jan 10, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: bone structure
I was born with a perfect bone structure.
(I am not sure whether it only concerns the face or the whole body)
aga
Polish translation:(prawidlowa) struktura kostna
Explanation:
Zak?ad Diagnostyki Obrazowej - Pracownia Tomografii ...
... TK ca?ego cia?a (szczególne pole zainteresowa?: struktura kostna w z?o?liwych
nowotworach uk?adu ruchu) Pracownia wykonywane badania: ...
www.imid.med.pl/zdo/prtoko.html

To jesli chodzi o szkielet; natomiast jest tez struktura kosci, ale to co innego:

Istytut ?ywo?ci i ?ywienia
... izz.waw.pl osteoporoza; metabolizm wapniowy; choroby ko?ci; struktura ko?ci; histomorfometria
ko?ci SAMODZIELNA PRACOWNIA TECHNOLOGII ?YWNO?CI I ?YWIENIA ...
www.izz.waw.pl/izz/struktura.html

Vademecum zdrowia i medycyny
... oraz bezpostaciowego "wype?niacza". Od charakteru tych ostatnich elementów zale?y
mi?dzy innymi mocna struktura ko?ci i chrz?stek. W przeciwie?stwie do ...
www.resmedica.pl/vademecum.html

OSTEOPOROZA - Osteoporoza a inne cz?ste przyczyny niskiej ...
... odwróci?. Gdy jednak dojdzie do przerwania ci?g?o?ci, nale?y liczy? si?
z mo?liwo?ci? z?ama? a struktura ko?ci jest ju? trwale zaburzona. ...
www.zdrowie.med.pl/osteoporoza/osteoporoza_9.html
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prawidłow± struktur± kostn±
Romuald Pawlikowski
4 +1(prawidlowa) struktura kostnaJacek Krankowski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prawidłow± struktur± kostn±


Explanation:
prawidłowo trochę osłabia 'perfect' (doskonał±?)


Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota: perfect
4 hrs

agree  Araksia Sarkisian
2 days 1 hr

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(prawidlowa) struktura kostna


Explanation:
Zak?ad Diagnostyki Obrazowej - Pracownia Tomografii ...
... TK ca?ego cia?a (szczególne pole zainteresowa?: struktura kostna w z?o?liwych
nowotworach uk?adu ruchu) Pracownia wykonywane badania: ...
www.imid.med.pl/zdo/prtoko.html

To jesli chodzi o szkielet; natomiast jest tez struktura kosci, ale to co innego:

Istytut ?ywo?ci i ?ywienia
... izz.waw.pl osteoporoza; metabolizm wapniowy; choroby ko?ci; struktura ko?ci; histomorfometria
ko?ci SAMODZIELNA PRACOWNIA TECHNOLOGII ?YWNO?CI I ?YWIENIA ...
www.izz.waw.pl/izz/struktura.html

Vademecum zdrowia i medycyny
... oraz bezpostaciowego "wype?niacza". Od charakteru tych ostatnich elementów zale?y
mi?dzy innymi mocna struktura ko?ci i chrz?stek. W przeciwie?stwie do ...
www.resmedica.pl/vademecum.html

OSTEOPOROZA - Osteoporoza a inne cz?ste przyczyny niskiej ...
... odwróci?. Gdy jednak dojdzie do przerwania ci?g?o?ci, nale?y liczy? si?
z mo?liwo?ci? z?ama? a struktura ko?ci jest ju? trwale zaburzona. ...
www.zdrowie.med.pl/osteoporoza/osteoporoza_9.html

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Araksia Sarkisian
2 days 1 hr