KudoZ home » English to Polish » Other

sound mixing

Polish translation: miksowanie dźwięku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sound mixing
Polish translation:miksowanie dźwięku
Entered by: leff

11:10 Jan 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: sound mixing
a post-production stage of making a movie
agusia
miksowanie dźwięku
Explanation:
MIKSOWANIE DŹWIĘKU, składanie (mieszanie) sygnałów fonicznych (pochodzących z kilku niezależnych źródeł) prowadzące do powstania jednego sygnału wypadkowego; wiąże się zwykle ze zmianą parametrów sygnałów składowych (np. poziomu głośności, widma częst.); przeprowadzane w mikserze (dźwięku); stosowane w technice radiofonicznej, film., fonograficznej. [Encyklopedia Powszechna PWN]
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1miksowanie dźwięku
leff
4zgranie dzwiekuJacek Krankowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zgranie dzwieku


Explanation:
(Slownik terminow filmowych, R. Bocian, M. Zablocki)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
miksowanie dźwięku


Explanation:
MIKSOWANIE DŹWIĘKU, składanie (mieszanie) sygnałów fonicznych (pochodzących z kilku niezależnych źródeł) prowadzące do powstania jednego sygnału wypadkowego; wiąże się zwykle ze zmianą parametrów sygnałów składowych (np. poziomu głośności, widma częst.); przeprowadzane w mikserze (dźwięku); stosowane w technice radiofonicznej, film., fonograficznej. [Encyklopedia Powszechna PWN]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maitland: that's it
1 hr