KudoZ home » English to Polish » Other

opening song

Polish translation: piosenka początkowa


12:08 Jan 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: opening song
a theme at the beginning of a movie
agusia
Polish translation:piosenka początkowa
Explanation:
just guess

może też być:
piosenka powitalna, piosenka rozpoczynająca

albo bardzej ogólnie
muzyka powitalna, muzyka początkowa

w większości przypadków może to być także po prostu 'piosenka tytułowa'
Selected response from:

leff
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1utwór otwierający (płytę)maitland
4piosenka czolowki
Nicolas MATUSIAK
2piosenka początkowa
leff


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
piosenka początkowa


Explanation:
just guess

może też być:
piosenka powitalna, piosenka rozpoczynająca

albo bardzej ogólnie
muzyka powitalna, muzyka początkowa

w większości przypadków może to być także po prostu 'piosenka tytułowa'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
utwór otwierający (płytę)


Explanation:
for confirmation, check:
www.venco.com.pl/~mm/plyty/lpd/anyday.htm
www.uniwersytet.uw.edu.pl/kwiecien/kazik.htm

maitland
PRO pts in pair: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski: sounds good to me
6 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piosenka czolowki


Explanation:
Piosenka czolowki filmu.
Moze tez byc utwor / piosenka przewodni (-a).

Nicolas MATUSIAK
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
I think you can have 'motyw przewodni' but not 'piosenke prz
The asker has declined this answer
Comment: I think you can have 'motyw przewodni' but not 'piosenke prz