KudoZ home » English to Polish » Other

dubbing stage

Polish translation: studio dubbingowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:dubbing stage (place)
Polish translation:studio dubbingowe
Entered by: agusia

11:54 Jan 14, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: dubbing stage
a studio where the final sound mixing is done
agusia
studio dubbingowe / do postsynchronow, sala synchronizacyjna
Explanation:
Nie chce sie wychylac ze Slownikiem terminow filmowych, ale poniewaz pod slowem "stage" jest tam tez "studio", a np. "sound stage" = studio dzwiekowe, hala dzwiekowa, a w pytaniu chodzi wlasnie o studio, wiec a nuz...
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3studio dubbingowe / do postsynchronow, sala synchronizacyjnaJacek Krankowski
4 +1dubbing
leff
4scena dzwiekowa / postprodukcja dzwiekowadesperado


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dubbing


Explanation:
etap dubbingu

DUBBING [ang.], oprac. filmu w innej niż oryginalna wersji językowej (nagranie metodą postsynchronizacji ścieżki słownej i muz.).
[Encyklopedia Powszechna PWN]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski
3 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
studio dubbingowe / do postsynchronow, sala synchronizacyjna


Explanation:
Nie chce sie wychylac ze Slownikiem terminow filmowych, ale poniewaz pod slowem "stage" jest tam tez "studio", a np. "sound stage" = studio dzwiekowe, hala dzwiekowa, a w pytaniu chodzi wlasnie o studio, wiec a nuz...

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Romuald Pawlikowski: providing the context this sound quite good to :-)
8 mins

agree  Jakub Szacki
23 mins

agree  leff: A wychylaj się :-) Jak widać przeoczyłem kontekst
27 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scena dzwiekowa / postprodukcja dzwiekowa


Explanation:
:O)

desperado
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 43