KudoZ home » English to Polish » Other

indigenous to the scenes

Polish translation: rodzimą dla filmowanych miejc


17:09 Jan 15, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: indigenous to the scenes
the music in this film is indigenous to the scenes
Agnieszka Kopinska
Polish translation:rodzimą dla filmowanych miejc
Explanation:
rodzimą dla filmowanych miejc



Selected response from:

leff
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rodzimą dla filmowanych miejc
leff
4naturalnie występującą w scenach / w scenerii / w miejscachPiotrJ
4Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza
Teresa Goscinska
4Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza
Teresa Goscinska
4Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza
Teresa Goscinska


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza


Explanation:
Tak to rozumiem

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza


Explanation:
Tak to rozumiem

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Do pewnych scen w tym filmie uzyto muzyke tubylcza


Explanation:
Tak to rozumiem

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
rodzimą dla filmowanych miejc


Explanation:
rodzimą dla filmowanych miejc





leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lota
34 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
naturalnie występującą w scenach / w scenerii / w miejscach


Explanation:
"indigenous" to coś, co naturalnie występuje na danym terenie, np. lew jest "indigenous" na afrykańskiej sawannie

PiotrJ
PRO pts in pair: 12