KudoZ home » English to Polish » Other

sorbitol, mannitol

Polish translation: sorbitol, mannitol


14:53 Jan 19, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: sorbitol, mannitol
There appear to be no deletorious health effects from sorbitol and mannitol
Nika
Polish translation:sorbitol, mannitol
Explanation:
Medycyna Praktyczna: Edukacja
... Do ostatniej porcji płynu do płukania można również dodać ¶rodek przeczyszczaj±cy (siarczan sodowy lub magnezowy, sorbitol, mannitol lub laktulozę). ...
www.mp.pl/pediat/abc/zabieg_04.shtml

IŻŻ - Wiedzieć więcej - żyć zdrowiej
... Należ± do nich: - Laktitol E 966 - Izomalt E 953 - Mannitol E 421 - Sorbitol E 420 - Mannitol E 965 - Ksylitol E 967 Wykazuj± słodko¶ć zbliżon± do cukru ...
www.izz.waw.pl/wwzz/opinie-6.html

ChemFan - Sprzęt i odczynniki - NAJWAŻNIEJSZE DODATKI DO ...
... i)Sorbitol (ii) Syrop sorbitolowy. Sorbitol (i)Sorbitol (ii)Sorbitol syrup. ... E421. Mannitol. Mannitol. ¶rodek słodz±cy. E422. Gliceryna (glicerol). Glycerol. wyroby ...
pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Sprzet_I_Odczynniki/DodatkiE.html
Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sorbitol, mannitol
Natalie
4sorbitol i mannitol
Jakub Szacki


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sorbitol, mannitol


Explanation:
Medycyna Praktyczna: Edukacja
... Do ostatniej porcji płynu do płukania można również dodać ¶rodek przeczyszczaj±cy (siarczan sodowy lub magnezowy, sorbitol, mannitol lub laktulozę). ...
www.mp.pl/pediat/abc/zabieg_04.shtml

IŻŻ - Wiedzieć więcej - żyć zdrowiej
... Należ± do nich: - Laktitol E 966 - Izomalt E 953 - Mannitol E 421 - Sorbitol E 420 - Mannitol E 965 - Ksylitol E 967 Wykazuj± słodko¶ć zbliżon± do cukru ...
www.izz.waw.pl/wwzz/opinie-6.html

ChemFan - Sprzęt i odczynniki - NAJWAŻNIEJSZE DODATKI DO ...
... i)Sorbitol (ii) Syrop sorbitolowy. Sorbitol (i)Sorbitol (ii)Sorbitol syrup. ... E421. Mannitol. Mannitol. ¶rodek słodz±cy. E422. Gliceryna (glicerol). Glycerol. wyroby ...
pc69.wbc.lublin.pl/ChemFan/Sprzet_I_Odczynniki/DodatkiE.html

Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 2529

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sorbitol i mannitol


Explanation:
Nowy Leksykon PWN

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857