KudoZ home » English to Polish » Other

beamer

Polish translation: projektor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beamer
Polish translation:projektor
Entered by: Izabella Kraus

13:38 Jan 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
/ Wyposazenie sali szkoleniowej
English term or phrase: beamer
Taki aparat do wyswietlania np prezentacji w powerpoincie na ekranie. Nie mam pojecia jak sie nazywa po polsku.
Uwaga - nie moze byc rzutnik. Rzutnik jest do przezroczy.
Izabella Kraus
projektor
Explanation:
Niegdyś do pokazów używano zwykłych rzutników, wyświetlających na ekranie obrazy z kładzionych na szybie przezroczystych folii. Dziś coraz powszechniej korzysta się z multimedialnych projektorów podłączanych do komputera.
Selected response from:

Romuald Pawlikowski
Grading comment
No jasne ze projektor. dzieki! Ze tez nie wpadlo mi to do glowy. Jak ten koziolek matolek co szukal po szerokim swiecie tego co jest bardzo blisko :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5projektor video
Jacek Podkanski
4projektor
Romuald Pawlikowski


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
projektor


Explanation:
Niegdyś do pokazów używano zwykłych rzutników, wyświetlających na ekranie obrazy z kładzionych na szybie przezroczystych folii. Dziś coraz powszechniej korzysta się z multimedialnych projektorów podłączanych do komputera.


    Reference: http://www.pckurier.pl/archiwum/art.asp?ID=4512
Romuald Pawlikowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 713
Grading comment
No jasne ze projektor. dzieki! Ze tez nie wpadlo mi to do glowy. Jak ten koziolek matolek co szukal po szerokim swiecie tego co jest bardzo blisko :)

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
projektor video


Explanation:
lub projektor vidoe-komputerowy,

zobacz ogloszenia na internecie


    Reference: http://www.2it.pl/katalog.asp?gd=29
Jacek Podkanski
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 267