KudoZ home » English to Polish » Other

flip chart

Polish translation: tablica z kartkami do przerzucania


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flip chart
Polish translation:tablica z kartkami do przerzucania
Entered by: Katarzyna Chmiel

13:40 Jan 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
/ wyposazenie sali wykladowej
English term or phrase: flip chart
Tablica z bialymi kartkami do przewracania. czesto uzywana na spotkaniach i prezentacjach.
Izabella Kraus
tablica z kartkami do przerzucania
Explanation:
Za: "Ekonomia. Angielsko-polski słownik tamatyczny",
Selected response from:

Katarzyna Chmiel
Poland
Grading comment
Pomimo ze pierwsze dwie propozycje brzmia ladniej, mysle, ze nie znajac terminu angielskiego, tylko w przypadku tej odpowiedzi domyslilabym sie o co chodzi.
Dzieki za podpowiedz!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tablica z kartkami do przerzucania
Katarzyna Chmiel
4plansze demonstracyjne
Jakub Szacki
4Plansze do pisania
Piotr Grabias


Discussion entries: 1





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Plansze do pisania


Explanation:
Nazwa ta jest wynikiem mojej praktyki konferencyjnej.

Piotr Grabias
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 80

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plansze demonstracyjne


Explanation:
to nie mój pomysl - niedawno byl to problem na forum polskiej grupy tlumaczy w yahoo.com

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tablica z kartkami do przerzucania


Explanation:
Za: "Ekonomia. Angielsko-polski słownik tamatyczny",

Katarzyna Chmiel
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 207
Grading comment
Pomimo ze pierwsze dwie propozycje brzmia ladniej, mysle, ze nie znajac terminu angielskiego, tylko w przypadku tej odpowiedzi domyslilabym sie o co chodzi.
Dzieki za podpowiedz!