KudoZ home » English to Polish » Other

Coconut

Polish translation: kokos


17:14 Jan 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Coconut
Coconut fatty acid diethanolamid
adosanis
Polish translation:kokos
Explanation:
jest to rodzaj z rodziny palm, obejmujacy kilkadziesi±t gatunkow palm, z których najwazniejszy jest k. wlasciwy czyli kokosowiec lub palm± kokosow± - chodzi pewnie o niego.
Słownik botaniczny Szweykowskich wspomniany przy innej okazji

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 18:21:09 (GMT)
--------------------------------------------------

dietanolamid hwasy tluszczowego
zwracam uwage (nie po raz pierwszy zreszta), ze od jakies 10 lat nie mowi sie dwu-, troj- etc. tylko di-, tri-, etc.
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Dwuetanoloamina kokosowego kwasu tłuszczowegoxxxMala Mi
4kokos
Jakub Szacki


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kokos


Explanation:
jest to rodzaj z rodziny palm, obejmujacy kilkadziesi±t gatunkow palm, z których najwazniejszy jest k. wlasciwy czyli kokosowiec lub palm± kokosow± - chodzi pewnie o niego.
Słownik botaniczny Szweykowskich wspomniany przy innej okazji

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 18:21:09 (GMT)
--------------------------------------------------

dietanolamid hwasy tluszczowego
zwracam uwage (nie po raz pierwszy zreszta), ze od jakies 10 lat nie mowi sie dwu-, troj- etc. tylko di-, tri-, etc.


Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Dwuetanoloamina kokosowego kwasu tłuszczowego


Explanation:
Nie jestem na 100% pewna czy "diethanolamid" tłumaczy się jako
"dwuetanoloamina" czy końcówka zostaje "(..)amid" ?



--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 17:37:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście sam \"coconut\" to \"kokos\" jak podał mój poprzednik

xxxMala Mi
PRO pts in pair: 93

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie: dwuetanoloamiD kokosowego kwasu tłuszczowego
12 mins
  -> Dzięki