KudoZ home » English to Polish » Other

at the forefront of technology

Polish translation: najnowsze technologie to dla nich codzienność


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:at the forefront of technology
Polish translation:najnowsze technologie to dla nich codzienność
Entered by: xxxdareks007

18:22 Aug 3, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: at the forefront of technology
because they are at the forefront of technology every day, they know what works, and what doesn't. It's why they can assist you in every step of building your network.
xxxdareks007
najnowsze technologie to dla nich codzienność
Explanation:
kolejna propozycja
Selected response from:

Michał Szcześniewski
Poland
Grading comment
dziekuje za wszystkie odpowiedzi - miaem z czego wybierac:)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4w technologicznej awangardzie/ w awangardzie nowoczesnych technologii
SlawekW
4przodująca technologia
Marquis
3najnowsze technologie to dla nich codzienność
Michał Szcześniewski
3(stykają się) z najnowszymi technologiamiRobert Zawadzki
3(ponieważ walczą oni na codzień) w pierwszej linii na froncie technologii/technologicznym
Rafal Piotrowski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(ponieważ walczą oni na codzień) w pierwszej linii na froncie technologii/technologicznym


Explanation:
Sugestia

Rafal Piotrowski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 106

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(stykają się) z najnowszymi technologiami


Explanation:
Ponieważ na codzień stykają się z najnowszymi technologiami, wiedzą co działa, a co nie.

--------------------------------------------------
Note added at 44 mins (2006-08-03 19:07:05 GMT)
--------------------------------------------------

co dzień

Robert Zawadzki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
najnowsze technologie to dla nich codzienność


Explanation:
kolejna propozycja

Michał Szcześniewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 33
Grading comment
dziekuje za wszystkie odpowiedzi - miaem z czego wybierac:)!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przodująca technologia


Explanation:
poniewąż na codzień mają do czynienia z przodujacą technologią......


    Reference: http://www.qbs.com.pl/q-line/index.html
Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w technologicznej awangardzie/ w awangardzie nowoczesnych technologii


Explanation:
a ja tak bym sugerował

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295