KudoZ home » English to Polish » Other

renewal practice

Polish translation: regeneracja


20:52 Aug 4, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: renewal practice
Ellen Hart is a vice president in charge of leadership, moblization and renewal practice of Gemini Consulting.
madziag
Polish translation:regeneracja
Explanation:
z tego co się domyślam, chodzi tu o "zasoby ludzkie". więc poszedł bym tym tropem, pewnie Pani organizuje dla pracowników kursy doskonalące i wysyła ich na "fitness"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-08-05 18:31:11 GMT)
--------------------------------------------------

spójrzcie na ten fragment o executive teams... http://www.innerworkcompany.com/innerwork_html/3_pro_renewal...
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
cudne dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3regeneracja
SlawekW
3polityka przedłużania/wznowień
Rafal Korycinski
3odnowienie praktyki
Marquis


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odnowienie praktyki


Explanation:
w zależności od kontekstu, może być również służby, stanowiska, działań, etc.........

Marquis
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
polityka przedłużania/wznowień


Explanation:
Potrzebny byłby szerszy kontekst, ale raczej musisz dopowiedzieć coś więcej niż jest w oryginale, bo zdanie wyjdzie koślawe. Na przykład coś takiego:

...piastuje stanowisko wiceprezesa, odpowiedzialnego za .... politykę przedłużania/wznawiania umów o świadczenie usług doradczych.

Rafal Korycinski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 185

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
1 hr
  -> Dziękuję :-)

disagree  SlawekW: spójrz na to, co wydedukowałem i powiedz co myślisz...
5 hrs
  -> Dzięki za sugestię, ale mnie nie pzrekonałeś. Nie sądzę, aby w Gemini Consulting wiceprezes zajmował się kulturą fizyczną.

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
regeneracja


Explanation:
z tego co się domyślam, chodzi tu o "zasoby ludzkie". więc poszedł bym tym tropem, pewnie Pani organizuje dla pracowników kursy doskonalące i wysyła ich na "fitness"

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-08-05 18:31:11 GMT)
--------------------------------------------------

spójrzcie na ten fragment o executive teams... http://www.innerworkcompany.com/innerwork_html/3_pro_renewal...

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 295
Grading comment
cudne dzięki