KudoZ home » English to Polish » Other

eye shower

Polish translation: płuczka do oczu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:eye shower
Polish translation:płuczka do oczu
Entered by: bajbus

10:11 Aug 8, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: eye shower
W pomieszczeniach socjalnych w zakładzie pracy (magazynie)
kamila77
płuczka do oczu
Explanation:
www.icd.pl/szukaj.php?&sor=kaNazwa&kir= - 64k
http://www.bionovo.pl/produkty.php?kat=el02
Selected response from:

bajbus
Grading comment
dziekuje bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4natrysk do przemywania oczu
bartek
2 +2urządzenie do przepłukania oczu
Jolanta Konowalczyk
4płuczka do oczu
bajbus
3myjka do oczu
Piotr Jańczuk
3płyn do płukania oczuMarcelina Haftka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
urządzenie do przepłukania oczu


Explanation:
chyba trzeba opisowo...
może jest na sali BeHaPowiec i zna jakiś fachowy termin?
pzdr


    Reference: http://www.pro-4-pro.com/en/Lab/Company-2026071/42ef193a33af...
Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: np. fontanna do płukania oczu - i chyba jeszcze inne
1 min
  -> dzięki

agree  SlawekW: to "prze" bym pominął
2 mins
  -> dzięki

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
płyn do płukania oczu


Explanation:
Może płyn do płukania oczu?
Np.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2006-08-08 10:20:26 GMT)
--------------------------------------------------

Ps. Czy to w tekście fukcjonuje jako urządzenie, czy dostępny produkt (np. zapasy w apteczce)?


    Reference: http://shopping.msn.com/specs/shp/?itemId=28827150
Marcelina Haftka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: chodzi o urządzenie, nie o środek/płyn
17 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
płuczka do oczu


Explanation:
www.icd.pl/szukaj.php?&sor=kaNazwa&kir= - 64k
http://www.bionovo.pl/produkty.php?kat=el02

bajbus
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
dziekuje bardzo

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
natrysk do przemywania oczu


Explanation:
sł. budowlany

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
myjka do oczu


Explanation:
znam to pod taką nazwą


    Reference: http://tinyurl.com/pddes
Piotr Jańczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 85