KudoZ home » English to Polish » Other

A cost of living increase in your Social Security benefit

Polish translation: wzrost kosztow utrzymania wliczony w zasilek z tytulu ubezpieczenia spolecznego


06:38 Sep 1, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: A cost of living increase in your Social Security benefit
A cost of living increase in your Social Security benefit will not be considered a change in your situation.
(jak to rozumieć? Dotyczy ubezpieczeń społecznych)
kgas
Poland
Polish translation:wzrost kosztow utrzymania wliczony w zasilek z tytulu ubezpieczenia spolecznego
Explanation:
... nie jest uwazany za zmiane okolicznosci/sytuacji ... mozna dodac finansowej lub osobistej w zaleznosci od tego co jest dalej.
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wzrost kosztow utrzymania wliczony w zasilek z tytulu ubezpieczenia spolecznego
Joanna Carroll
3wzrost kosztów utrzymania nie powoduję zwiększenia świadczeń z tytułu ubezpieczenia społecznegoRoman Kozierkiewicz


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
a cost of living increase in your social security benefit
wzrost kosztów utrzymania nie powoduję zwiększenia świadczeń z tytułu ubezpieczenia społecznego


Explanation:
Porpozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a cost of living increase in your social security benefit
wzrost kosztow utrzymania wliczony w zasilek z tytulu ubezpieczenia spolecznego


Explanation:
... nie jest uwazany za zmiane okolicznosci/sytuacji ... mozna dodac finansowej lub osobistej w zaleznosci od tego co jest dalej.

Joanna Carroll
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 137
Grading comment
Dziękuję.