KudoZ home » English to Polish » Other

Sound dynamic range

Polish translation: barwa dzwieku/regulacja brzmienia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sound dynamic range
Polish translation:barwa dzwieku/regulacja brzmienia
Entered by: Witold Palka

14:21 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: Sound dynamic range
funkcja w portable palyer
Ewa Dabrowska
United Kingdom
barwa dzwieku
Explanation:
chodzi o funkcje zwiekszenia niskich lub/i wysokich czestotliwosci odtwarzanego dzwieku. Moze to tez byc zmiana barwy dzwieku w sensie uwypuklenia charakterystycznych czestotliwosci, co imituje typowe barwy dzwieku np dla muzyki klasycznej, rokowej, akustycznej itp.
Selected response from:

Witold Palka
Poland
Grading comment
Wybieram krótszą wersję. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1barwa dzwiekuWitold Palka
4zakres dynamiczny dźwięku
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sound dynamic range
zakres dynamiczny dźwięku


Explanation:
zakres dynamiczny dźwięku. - badanie stabilności częstotliwości formantów wyższych. - badanie „pamięci mięśniowej” - czyli automatycznego ...
www.sound.eti.pg.gda.pl/student/akmuz/spiew3.pdf

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sound dynamic range
barwa dzwieku


Explanation:
chodzi o funkcje zwiekszenia niskich lub/i wysokich czestotliwosci odtwarzanego dzwieku. Moze to tez byc zmiana barwy dzwieku w sensie uwypuklenia charakterystycznych czestotliwosci, co imituje typowe barwy dzwieku np dla muzyki klasycznej, rokowej, akustycznej itp.

Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Wybieram krótszą wersję. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO tak albo "regulacja brzmienia"
1 day19 hrs
  -> dzieki