KudoZ home » English to Polish » Other

push the boundaries

Polish translation: przesuwać granice

17:37 Nov 19, 2006
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: push the boundaries
X and Y push the boundaries of science
Dominika Schoenborn
United Kingdom
Polish translation:przesuwać granice
Explanation:
nauki/ sięgania nauki etc.

Nowatorstwo zawsze było największą siłą firmy Xerox, a osiągnięcia patentowe pokazują, jak nasi ludzie przesuwają granice nauki, inżynierii i technologii ...
www.xsystem.pl/?nius=60 - 19k
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2przesuwać granice
Maciej Andrzejczak
5przekraczać granice wyznaczone przez naukę
ITAMAR


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
przesuwać granice


Explanation:
nauki/ sięgania nauki etc.

Nowatorstwo zawsze było największą siłą firmy Xerox, a osiągnięcia patentowe pokazują, jak nasi ludzie przesuwają granice nauki, inżynierii i technologii ...
www.xsystem.pl/?nius=60 - 19k

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 160
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Barbara Gadomska: albo poszerzać, tak jak tu: http://www.proz.com/kudoz/983269
8 mins

agree  allp
1 hr

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
przekraczać granice wyznaczone przez naukę


Explanation:
Jeżeli, ktoś lubi literackie tłumaczenie:)

ITAMAR
Poland
Native speaker of: Polish