KudoZ home » English to Polish » Other

maintenance worker

Polish translation: konserwator


14:44 Mar 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / job position
English term or phrase: maintenance worker
j.w.
Czy może być konserwator urządzeń???
Fabino
Polish translation:konserwator
Explanation:
przychylam się do zdania Sławka
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5konserwator
Maciej Andrzejczak
4 +1pracownik remontowy/utrzymania ruchu
Joanna Rączka
3 +1pracownik obsługi
marzena l
2pracownik serwisowyKatarzyna Kolenda


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
konserwator


Explanation:
przychylam się do zdania Sławka

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: to ja tez sie przychyle;)
0 min

agree  Janina Nowrot
27 mins

agree  pikador: jestem z Wami
3 hrs

agree  Marian Krzymiński: zdecydowanie tak!
3 hrs

agree  allp
7 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pracownik serwisowy


Explanation:
Termin spotykany w ogłoszeniach o prace..

http://www.wskiz.edu/index.php?option=com_content&task=view&...

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pracownik obsługi


Explanation:
Mało konkretne, ale właściwie, to może być np. inne stanowisko? MOże niekoniecznie konswerwator. Jest jakiś kontekst?

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-03-24 11:57:36 GMT)
--------------------------------------------------

Myślę, że w podanym kontekście może być termin ogólny. MOżesz też spytać zleceniodawcę i wszystko się wyjaśni

marzena l
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Notes to answerer
Asker:

Asker: jest to poprostu wpisane w akcie urodzenia dziecka w punkcie: Father; job... i jest maintenance worker jako zawód ojca i to wszystko


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
1 hr
  -> Thanks

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pracownik remontowy/utrzymania ruchu


Explanation:
Może być i tak - w zależności od branży. IMO pracownik remontowy bardziej ogólne niż konserwator.

Joanna Rączka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mike23
3442 days