KudoZ home » English to Polish » Other

foul ball

Polish translation: aut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foul ball
Polish translation:aut
Entered by: Tomasz Niedbala

17:41 May 26, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: foul ball
termin baseballowy
agusia
aut
Explanation:
Jedna z wielu propozycji.
Podaję link z przepisami, może to pomoże w interpretacji.
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
dzieki, super linki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +4aut
Tomasz Niedbala
4kiks
Jakub Szacki
4foul ball
Andrzej Lejman


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foul ball


Explanation:
Foul Ball:
Vom Batter ins Foul Territory geschlagener Ball.
Foul Territory:
Fläche außerhalb des Fair Territory. Kann aber unter bestimmten Umständen bespielt werden.

Piłka wybita przez gracza (batter) na foul territory (obszar poza fair territory).
Serwer z polsko-angielskim słownikiem baseballowym ma awarię.
Może pomoże ktoś zza sadzawki?
Chociaż przypuszczam, że używa sie terminu oryginalnego, jak i w większości w Niemczech.



    Reference: http://www.mupf.de/grundbof.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kiks


Explanation:
skoro foul up to sknocic...
a w ogole terminologia z zakresu base-ballu(a?) nie jest jak mysle u nas rozwinieta. Ale kiks jest chuba stosunkowo uniwersalny

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +4
aut


Explanation:
Jedna z wielu propozycji.
Podaję link z przepisami, może to pomoże w interpretacji.


    Reference: http://www.baseball.tpi.pl/zasadygry.html
    Reference: http://library.thinkquest.org/11902/cgi-bin/search.cgi?searc...
Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 725
Grading comment
dzieki, super linki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
10 hrs
  -> Dziękuję

agree  PAS: zdecydowanie aut (ew. piłka autowa)
11 hrs
  -> Dzięki

agree  bartek
13 hrs
  -> Dzięki -

agree  Barbara Szelest-VanDussen
17 hrs
  -> Dzięki -