KudoZ home » English to Polish » Other

to invoice

Polish translation: podlegać fakturowaniu w wysokości odpowiadającej


09:16 Oct 24, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: to invoice
Attendance is compulsory each day and invoices 15-18 hours of formal tuition each week.


Pisał Anglik.

Myślałem o "wynosić", ale obecność nie może raczej wynosić 15 godzin
ZenonStyczyrz
Polish translation:podlegać fakturowaniu w wysokości odpowiadającej
Explanation:
może tak?
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4podlegać fakturowaniu w wysokości odpowiadającej
Adam Lankamer
3obejmujeVeji
2 +1obejmuje
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 10





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podlegać fakturowaniu w wysokości odpowiadającej


Explanation:
może tak?

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1345
Grading comment
Dziękuję

11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
obejmuje


Explanation:
Głównie na podstawie kontekstu

...codziennie obowiązkowa i w skali tygodnia....

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 146

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: również tak mi się wydaje
26 mins
  -> Dziękuję :)

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obejmuje


Explanation:
obejmuje 15-18 oplaconych godzin szkolen w kazdym tygodniu

Propozycja

Veji
Native speaker of: Native in PolishPolish