KudoZ home » English to Polish » Other

brand driven innovation

Polish translation: innowacje stymulowane marką


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:brand driven innovation
Polish translation:innowacje stymulowane marką
Entered by: Roman Kozierkiewicz

12:51 Oct 30, 2007
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Other / Innovation process
English term or phrase: brand driven innovation
Context - responsiiblities under job description:

To develop robust and lean process to manage brand driven & consumer oriented innovation
JamJest
innowacje stymulowane marką
Explanation:
Propozycja
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
Wybieram tę podpowiedź. Dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3innowacje stymulowane markąRoman Kozierkiewicz
4procesy innowacyjne budujące markęPolangmar
3 +1innowacje zgodne z marką
Maciek Drobka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
innowacje zgodne z marką


Explanation:
...podporządkowane marce
...wypływające ze specyfiki marki
...pobudzane przez markę/cechy marki

itp.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Na pocieszenie pozostaje fakt, że Twoje odpowiedzi pobudzają/stymulują tych, którzy bez pobudzenia/stymulacji nie odpowiadają (jak ostatnio zauważyłem). Cóż, korzystanie z pobudzenia/stymulacji regułami nie zabronione...
6 hrs
  -> Coś mi się podobnie wydawało... Dzięki!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
procesy innowacyjne budujące markę


Explanation:
Tutaj "innovation" znaczy dosłownie "innowacyjność".

http://tinyurl.com/ywl5th
http://tinyurl.com/2c7vun

Ponieważ wcześniej mamy "process", dla uniknięcia powtórzenia przetłumaczyłbym go jako "struktura" (process to manage brand driven innovation - struktura zarządzania procesami innowacyjnymi budującymi markę).

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 694

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
innowacje stymulowane marką


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 340
Grading comment
Wybieram tę podpowiedź. Dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk: Stymulowane/pobudzane przez markę
32 mins
  -> Dziękuję

agree  EnglishDirect
2 hrs
  -> Dziękuję

agree  Polangmar: "Innowacje stymulowane marką/przez markę" to była moja pierwsza myśl po zobaczeniu tego pytania. Jednak nie wpisałem tej odpowiedzi ze względu na zbyt duże podobieństwo do pierwszej odpowiedzi. Gratulacje za kolejne świetne dopracowanie cudzej propozycji.
6 hrs
  -> Pierwsza myśl była super, natomiast ostatnie zdanie - bardzo mierne