KudoZ home » English to Polish » Other

Executive biography

Polish translation: przebieg kariery /pracy zawodowej /// biografia zawodowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Executive biography
Polish translation:przebieg kariery /pracy zawodowej /// biografia zawodowa
Entered by: DarekS

19:15 Nov 7, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Executive biography
Czy dodać tu jakiś przymiotnik do tej biografii, czy pozostawić samą biografię?
DarekS
przebieg kariery /pracy zawodowej /// biografia zawodowa
Explanation:
http://tinyurl.com/2axyjp

gdy popatrysz po tych biografiach zauważysz, że dotycza wyłacznie przebiegu pracy zawodowej, a najlepiej na stanowiskach kierowniczych
Selected response from:

bartek
Grading comment
Wielkie dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przebieg kariery /pracy zawodowej /// biografia zawodowa
bartek
3biografia
Kornelia Longoria


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
executive biography
biografia


Explanation:
ja zostawilabym po prostu biografia.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2007-11-07 19:22:08 GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze spotkalam sie z "kompletna biografia"
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kompletna biografia&lr=

Kornelia Longoria
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
executive biography
przebieg kariery /pracy zawodowej /// biografia zawodowa


Explanation:
http://tinyurl.com/2axyjp

gdy popatrysz po tych biografiach zauważysz, że dotycza wyłacznie przebiegu pracy zawodowej, a najlepiej na stanowiskach kierowniczych

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1362
Grading comment
Wielkie dzięki.