KudoZ home » English to Polish » Other

multipurpose room

Polish translation: pomieszczenie wielofunkcyjne


11:13 Nov 8, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: multipurpose room
Tak jak poprzednio. Osrodek rehabilitacyjny. Sala, w której odbywają się różne zajęcia. Tłumaczenie musi być zwięzłe, bo powtarza się często i nie może być opisowo. Jakies pomysły, bo mi nic do głowy nie przychodzi?
Magda K
Polish translation:pomieszczenie wielofunkcyjne
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziękuję wszystkim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3pomieszczenie wielofunkcyjneMarek Daroszewski (MrMarDar)
3pomieszczenie wielorakiego przeznaczenia
EnglishDirect


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
pomieszczenie wielofunkcyjne


Explanation:
propozycja

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
dziękuję wszystkim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb
3 mins
  -> dzięki

agree  Magdalena Wysmyk
17 mins
  -> dzięki

agree  Justyna Cuper
20 mins
  -> dzięki

1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie wielorakiego przeznaczenia


Explanation:
.

EnglishDirect
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 54