KudoZ home » English to Polish » Other

poly lined cases

Polish translation: laminowane polietylenem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:poly lined cases
Polish translation:laminowane polietylenem
Entered by: Magda1

11:08 Jul 19, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: poly lined cases
Dried prunes are packed in 25 or 30 lb poly lined cases or 12/2 lb. poly bags.
pochodzi ze strony: www.stapleton-spence.com/products.htm
Magda1
laminowane polietylenem
Explanation:
albo innym poli... (uretanem, estrem, itd) - w przypadku żywności obstawiam polietylen

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-19 11:52:35 (GMT)
--------------------------------------------------

poly
SYLLABICATION: pol·y
NOUN: 1. Polyester. 2. Polyethylene.
[Heritage Dict.]
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6laminowane polietylenempidzej
3 -1skrzynie / kartony wielowarstwowe
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
skrzynie / kartony wielowarstwowe


Explanation:
tzn. z kilkoma warstwami wyściółki

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-19 11:34:13 (GMT)
--------------------------------------------------

Sprawdziłam w Oxford-PWN. Złączenia \'poly-\' podawane są jako \'wielo-\'. line - wyłożyć, wyścielić (container). Poly nie ma tu wiele wspólnego z polietylenem. Dzięki pidzejowi sprawdziłam swą wiedzę u źródła i teraz tym bardziej jestem jej pewna.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: to by było chyba -ply a nie poly
10 mins
  -> Dzięki, zmusiłeś mnie do wysiłku fizycznego, bo musiałam podnieść Oxford-PWN :-)

disagree  anglista: u źródła - czyli u producenta, to sprawdziłam ja - vide sube ;-)))
2 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
laminowane polietylenem


Explanation:
albo innym poli... (uretanem, estrem, itd) - w przypadku żywności obstawiam polietylen

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-19 11:52:35 (GMT)
--------------------------------------------------

poly
SYLLABICATION: pol·y
NOUN: 1. Polyester. 2. Polyethylene.
[Heritage Dict.]

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amat
5 mins

agree  Piotr Kurek
36 mins

agree  Tomasz Niedbala: Chyba masz rację. W tym wypadku "poly" nie ma nic wspólnego z "wielo..." tylko z tworzywem sztucznym.
44 mins

agree  anglista: "Product is available in 10, 25 and 30 pound plastic lined cardboard boxes" http://www.stapleton-spence.com/ss_bulkprunes.htm
2 hrs

agree  Kasia Trzcińska-Draper
7 hrs

agree  leff: nie ma najmniejszych wątpliwości, że chodzi o tworzywa sztuczne
8 hrs