KudoZ home » English to Polish » Other

quick opening device

Polish translation: mechanizm/zawór szybko otwieralny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:quick opening device
Polish translation:mechanizm/zawór szybko otwieralny
Entered by: monico

08:28 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: quick opening device
At the time of the trip test, the quick opening device must be internally tested.
monico
Poland
mechanizm/zawór szybko otwieralny
Explanation:
teraz już pewnie w pisowni łącznej

Zawór szybko otwieralny powoduje uwolnienie porcji wody, która zostaje rozproszona przez specjalne dysze i tworzy gęstą mgłę wypełniającą cały przekrój ...
www.supo.com.pl/oferta/systemy_gasnicze/
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1mechanizm/zawór szybko otwieralnyA.G.
3 +1urządzenie (system) szybkiego otwierania
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
urządzenie (system) szybkiego otwierania


Explanation:
nie może chyba być inaczej, cokolwiek to w systemie sprinklerów ma oznaczać.

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.
43 mins
  -> OK, dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mechanizm/zawór szybko otwieralny


Explanation:
teraz już pewnie w pisowni łącznej

Zawór szybko otwieralny powoduje uwolnienie porcji wody, która zostaje rozproszona przez specjalne dysze i tworzy gęstą mgłę wypełniającą cały przekrój ...
www.supo.com.pl/oferta/systemy_gasnicze/

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 352
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson: znasz się, to widać
25 mins
  -> dziękuję, ale tu nie widze różnicy między naszymi podpowiedziami (są też jednoczesne)