KudoZ home » English to Polish » Other

blue pearl effect

Polish translation: błęktina perła


15:30 Mar 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: blue pearl effect
kolor samochodu
annka1
Polish translation:błęktina perła
Explanation:
Często tak występuje: http://tinyurl.com/ypt7px
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1niebieski perłowy
Witold Chocholski
4błęktina perła
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
błęktina perła


Explanation:
Często tak występuje: http://tinyurl.com/ypt7px

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911
Grading comment
Dziękuję

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
niebieski perłowy


Explanation:
Albo taka wersja. :-)

Lakier "perłowy" to taki mieniący się metalic. Jeden z "gadżetów" lubianych przez fanów tuningu.

Witold Chocholski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm: Nie widząc koloru na żywo bezpieczniej niż "błękitny". Lakier perłowy nie musi się mienić. Różnica pomiędzy perłą, a metalikiem tkwi w nakładaniu i ilości składników. Teraz większość nowych samochodów ma tego typu lakier. W tuningu, to raczej "kameleon".
15 hrs
  -> Dzięki za wsparcie merytoryczne, widocznie miałem do czynienia z niefachowymi opiniami.