KudoZ home » English to Polish » Other

suction solenoid

Polish translation: zawór elektromagnetyczny na ssaniu


18:53 Jul 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / valve type?
English term or phrase: suction solenoid
Czy solenoid znaczy tu 'solenoid valve'?

If the hopper refrigerates continuously for 10 minutes, and the barrel remains continuously unrefrigerated for the same 10 minutes, the suction solenoid will open for 4 seconds. Any time that the barrel refrigerates, the 10 minute timer restarts.
Maciek Drobka
Poland
Polish translation:zawór elektromagnetyczny na ssaniu
Explanation:
Opcjonalnie: zawór elektromagnetyczny po stronie ssawnej / na przewodzie ssawnym

Dlaczego składam tą propozycję, mimo że mamy już podobną? Gdyż człon tej frazy mówiący o ssaniu jest bardzo ważny. Typowe określenie dla opisu instalacji chłodniczych to właśnie "na ssaniu" i jego warianty. Wbrew temu co pisze Andrew, nie chodzi tu o żadną regulację ssania, mowa jest o zaworze odcinającym (on/off). W uproszczeniu można przyjąć, że jest to synonim uruchomienia funkcji chłodzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-07-09 07:36:23 GMT)
--------------------------------------------------

Może jeszcze przykład: opis tabeli na stronie 42
Adres: http://www.copeland.pl/alco/doc/katalog/ 0302001_PL.pdf
Selected response from:

PiotrA
Grading comment
Bardzo dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1zawór elektromagnetyczny na ssaniuPiotrA
3 +1zawór elektromagnetyczny
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 2





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zawór elektromagnetyczny


Explanation:
solenoid valve musi być = zawór elektromagnetyczny (OXFORD Dic)

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold Palka: ew. elektrozawór podciśnienia
1 hr
  -> No worries, niech Maciek sobie wybierze, Ty chyba powinieneś dać nową odpowiedź

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zawór elektromagnetyczny na ssaniu


Explanation:
Opcjonalnie: zawór elektromagnetyczny po stronie ssawnej / na przewodzie ssawnym

Dlaczego składam tą propozycję, mimo że mamy już podobną? Gdyż człon tej frazy mówiący o ssaniu jest bardzo ważny. Typowe określenie dla opisu instalacji chłodniczych to właśnie "na ssaniu" i jego warianty. Wbrew temu co pisze Andrew, nie chodzi tu o żadną regulację ssania, mowa jest o zaworze odcinającym (on/off). W uproszczeniu można przyjąć, że jest to synonim uruchomienia funkcji chłodzenia.

--------------------------------------------------
Note added at 12 hrs (2008-07-09 07:36:23 GMT)
--------------------------------------------------

Może jeszcze przykład: opis tabeli na stronie 42
Adres: http://www.copeland.pl/alco/doc/katalog/ 0302001_PL.pdf

PiotrA
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 94
Grading comment
Bardzo dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski
3 hrs
  -> Dziękuję