KudoZ home » English to Polish » Other

value of their membership

Polish translation: (postrzegana) wartość członkostwa


19:41 Jul 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: value of their membership
Similarly, imagine a health club that
allowed members to receive some
of their magazine subscriptions at its
front desk. A customer could thereby
ensure that in order to enjoy the latest
issue of Vanity Fair, she would have to
head for the gym. Reading Vanity Fair
might also make it easier to pass the
time during her workout, strengthening
her incentive to choose the gym
over a less healthful activity. Such a
club might attract new, sophisticated
members by spurring them to attend
often and thus increase the value
of their membership.

mój problem polega na tym, czy chodzi o wartość ich karty członkowskiej ( w sensie korzyści dla klubu) czy raczej o większą wartość tego, co robią?

zdanie na razie brzmi koślawo:
Klub, który miałby taką ofertę, mógłby przyciągnąć nowych, „oświeconych” członków motywując ich do częstszych odwiedzin i podnosząc w ten sposób wartość ich karty członkowskiej.
ja po polsku dalej nie wiem o co chodzi
madziag
Polish translation:(postrzegana) wartość członkostwa
Explanation:
wartość to wartość -- wg mnie brzmi OK

ew. wartość przynależności do klubu
ew. jeśli wartość Ci nie pasuje, postrzegane/odczuwane znaczenie członkostwa/przynależności do klubu
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podnosząc opłacalność karty /członkostwaBubz
4zadowolenie z członkostwa
Iwona Palka
3zwiększać atrakcyjność uczestnictwa
inmb
3(postrzegana) wartość członkostwa
Maciek Drobka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zadowolenie z członkostwa


Language variant: UK

Explanation:
względy prestiżowe - tak cenne dla czytelniczek Vanity Fair!

sophisticated - wybrednych, wyrafinowanych?

Iwona Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(postrzegana) wartość członkostwa


Explanation:
wartość to wartość -- wg mnie brzmi OK

ew. wartość przynależności do klubu
ew. jeśli wartość Ci nie pasuje, postrzegane/odczuwane znaczenie członkostwa/przynależności do klubu

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911
Grading comment
dziękuję

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podnosząc opłacalność karty /członkostwa


Explanation:
Rozumiem tu 'value' jako 'value for money'- 'oplacalnosc' czlonkowstwa / posiadania karty). Nowa wysokiej klasy klientela bedzie namawiana do o wiele czestszych wizyt w tego typu klubie: za te sama cene karty przy wiekszej ilosci wizyt cena pojedynczej wizyty spadnie. Oplacalnosc wzrosnie.


Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Raczej taki jest sens.
13 hrs
  -> Dziękuję:)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
increase value of their membership
zwiększać atrakcyjność uczestnictwa


Explanation:
inna możliwość

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179