KudoZ home » English to Polish » Other

machine room

Polish translation: pomieszczenie techniczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:machine room
Polish translation:pomieszczenie techniczne
Entered by: Ano Nym

09:45 Sep 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: machine room
tekst dotyczy biurowca.
Ano Nym
pomieszczenie techniczne
Explanation:
moze tak ogolnie
Selected response from:

Bubz
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pomieszczenie serwerówArrakis
2 +1maszynowniaPeter Kissik
3pomieszczenie techniczneBubz


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie techniczne


Explanation:
moze tak ogolnie


    Reference: http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dziękuję

41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
maszynownia


Explanation:
hala maszyn

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2008-09-03 12:53:18 GMT)
--------------------------------------------------

A moze chodzi o klimatyzacje czy tez maszynownie wind w budynku biurowym... Nie upieram sie, jednak z kontekstu nie wiadomo o co chodzi.

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Fitak: zgadzam się
51 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomieszczenie serwerów


Explanation:
Jeśli, wg opisu pytającego, jest to pomieszczenie związane z biurem, to może chodzić o pomieszczenie serwerów.

http://www.tjhsst.edu/admin/livedoc/index.php/Machine_Room

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-09-03 12:58:42 GMT)
--------------------------------------------------

"czyli serwerownię ;) ale pomieszczenie techniczne jest bezpieczniejsze, z tego wzgledu ze i serwerownia i pokoj grafikow jest pomieszczeniem technicznym"

Nie znam tej dokumentacji, czyli trudno się wypowiadać. Machine room to może też być po prostu pomieszczenie, w którym są komputery, nie tylko serwery. Dużo zależy od układu, sposobu wykorzystania budynku i jego podziału na firmy.

Arrakis
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 58
Notes to answerer
Asker: czyli serwerownię ;) ale pomieszczenie techniczne jest bezpieczniejsze, z tego wzgledu ze i serwerownia i pokoj grafikow jest pomieszczeniem technicznym.