KudoZ home » English to Polish » Other

account for 15% of employees

Polish translation: ..., jednak zatrudnienie na nich znajdzie tylko...


11:08 Nov 14, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: account for 15% of employees
A survey by the Boston Consulting Group (conducted
before the recent slowdown in the West) found that
emerging markets accounted for 35% of the established MNCs’ anticipated growth over the next five years but for only 15% of their employees and 7.5% of their top 200 managers.

mam tu problem stylistyczny, bo o ile mogę napisać, że rynki wschodzace będą źródłem prognozowanego wzrostu międzynarodwych koncernów, to już dalej nie umiem tego zdania pociągnąć. Z kolei "będa stanowić zaledwie 15% z zatrudnionych przez nich pracowników" wygląda mi źle
madziag
Polish translation:..., jednak zatrudnienie na nich znajdzie tylko...
Explanation:
HTH
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
bardzo mi się podoba, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2..., jednak zatrudnienie na nich znajdzie tylko...
Andrzej Lejman
4Odpowiadają za 15% zatrudnienia
mkonopka
4na których pracuje 15% pracownikówMarek Daroszewski (MrMarDar)
3na ... przypada 15% pracowników
Maciek Drobka


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
na ... przypada 15% pracowników


Explanation:
Może tak?

Na rynki wschodzące przypada ileś procent prognozowanego wzrostu, ale tylko 15% pracowników i 7,5% top menedżerów.

Albo: ale na rynkach tych zatrudnionych jest tylko 15% pracowników i 7,5% top menedżerów.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
..., jednak zatrudnienie na nich znajdzie tylko...


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 152
Grading comment
bardzo mi się podoba, dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): tak jest lepiej
24 mins

agree  Polangmar
16 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
na których pracuje 15% pracowników


Explanation:
które zatrudniają 15% pracowników

poparłbym Maćka, ale jak zobaczyłem "top menedżerów" to mnie skręciło

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-11-14 11:44:51 GMT)
--------------------------------------------------

Andrzej ma rację - chodzi o przyszłość (anticipated)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: zaraz się zacznie wpisywanie uwag do dzienniczka... mnie dziwi, że dopiero teraz wyrażasz swoje zaskoczenie -- na KudoZ mam na swoim koncie dziesiątki wykroczeń tego kalibru
2 mins
  -> trudno - ja jestem zaskoczony taką postawą - i to Twoją - bo na Tobie inni sie wzorują, niezależnie czy pytanie czegoś dotyczy, czy nie, uważam, że standardy jakości powinny być niezmienne. Ale pewnie się mylę, jak zwykle, jak to ja :-)/To wstydź się :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odpowiadają za 15% zatrudnienia


Explanation:
W stabilnych międzynarodowych korporacjach, w ciągu następnych 5 lat rynki wschodzące generować będą 35% wzrostu. Odpowiadać one jednak będą jedynie za 15% zatrudnienia oraz 7.5% z 200 najwyższej rangi kierowników.

mkonopka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish