KudoZ home » English to Polish » Other

Getting it Right for Families

Polish translation: Dobrze Zrozumieć Rodziny/Dobrze Zrozumieć (Potrzeby) Rodzin


10:31 Nov 17, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Getting it Right for Families
“National Parents’ Week 2008” has just taken place and the theme for this year was “Getting it Right for Families”.
As part of a borough wide overview we are asking all schools to consider their role when involving parents.

Wszelkie pomysły są mile widziane...
Magda K
Polish translation:Dobrze Zrozumieć Rodziny/Dobrze Zrozumieć (Potrzeby) Rodzin
Explanation:
Ponieważ wszelkie pomysły mile widziane, przedstawiam swoją propozycję.

To get smthg right means to be correct about smthg, to understand smthg well. Tak ja to rozumiem i tak też twierdzi mój słownik.

Selected response from:

~Ania~
United Kingdom
Grading comment
Odpowiedź Ani najbardziej pasowała mi do kontekstu. Ale dziękuję wszystkim odpowiadającym.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Dać szansę rodzinom
Wojciech Sztukowski
4Dobrze Zrozumieć Rodziny/Dobrze Zrozumieć (Potrzeby) Rodzin
~Ania~
3zapewnijmy rodzinom właściwe wsparcieLuiza Jude


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
getting it right for families
Dać szansę rodzinom


Explanation:
Na przykład.

Wojciech Sztukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bubz: "Dajemy szansę rodzinom" ( w tytule konferencji moze pierwsza osoba zabrzmi bardziej pozytywnie)
10 hrs
  -> Dziękuję - oczywiście pomysł dobry!

agree  Jolanta Kasprzak-Sliwinska
11 hrs
  -> Dziękuję!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
getting it right for families
zapewnijmy rodzinom właściwe wsparcie


Explanation:
pomoc.. właściwe (odpowiednie).. propozycja:)

Luiza Jude
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 37

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
getting it right for families
Dobrze Zrozumieć Rodziny/Dobrze Zrozumieć (Potrzeby) Rodzin


Explanation:
Ponieważ wszelkie pomysły mile widziane, przedstawiam swoją propozycję.

To get smthg right means to be correct about smthg, to understand smthg well. Tak ja to rozumiem i tak też twierdzi mój słownik.



~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 46
Grading comment
Odpowiedź Ani najbardziej pasowała mi do kontekstu. Ale dziękuję wszystkim odpowiadającym.