KudoZ home » English to Polish » Other

personalized family throw

Polish translation: narzuta z wizerunkiem drzewa genealogicznego twojej rodziny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:personalized family throw
Polish translation:narzuta z wizerunkiem drzewa genealogicznego twojej rodziny
Entered by: Luiza Jasińska

07:50 Nov 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: personalized family throw
Dzień dobry!

Chciałam zapytać, czy ktoś może wie jak należy przetłumaczyć 'personalized family throw'

zdjęcie znajduje się na
http://www.potpourrigift.com/itemdy00.asp?c=&T1=R81135&SKW= ...

Z góry dziękuję.
Luiza Jasińska
Poland
narzuta z wizerunkiem drzewa genealogicznego twojej rodziny
Explanation:
albo krócej
'narzuta z drzewem genealogicznym twojej rodziny'
dla personalized family tree throw

dla personalized family throw:
(unikalna) narzuta z imionami członków twojej rodziny






--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2008-11-21 08:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

Po wyjaśnieniu pytającej - ostatnia wersja
Selected response from:

Magczer
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4narzuta z wizerunkiem drzewa genealogicznego twojej rodzinyMagczer
3narzuta/makatka przedstawiająca drzewo genealogiczne rodziny
whole grain


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
narzuta/makatka przedstawiająca drzewo genealogiczne rodziny


Explanation:
po prostu

--------------------------------------------------
Note added at   5 min (2008-11-21 07:56:39 GMT)
--------------------------------------------------

Co do "personalized", to po prostu bym to ominęła, chyba że kontekst nie pozwala. Wiadomo przecież, że chodzi o drzewo genealogiczne zamawiającego makatkę.

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 182

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
narzuta z wizerunkiem drzewa genealogicznego twojej rodziny


Explanation:
albo krócej
'narzuta z drzewem genealogicznym twojej rodziny'
dla personalized family tree throw

dla personalized family throw:
(unikalna) narzuta z imionami członków twojej rodziny






--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2008-11-21 08:43:22 GMT)
--------------------------------------------------

Po wyjaśnieniu pytającej - ostatnia wersja

Magczer
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12