KudoZ home » English to Polish » Other

grassroots

Polish translation: na ponownym skupieniu uwagi na indywidualnych wysiłkach w zakresie ochrony środowiska


16:16 Nov 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: grassroots
Artykuł o kwotach emisji i zielonych.
"For some activists, this is a time to renew the grassroots focus of environmental activism."
Chodzi o szeregowych aktywistów? Zwykłych obywateli?
Thanks from the mountain
Firebeard
Poland
Polish translation:na ponownym skupieniu uwagi na indywidualnych wysiłkach w zakresie ochrony środowiska
Explanation:
Moze jakos tak? Z grassroots zawsze chodzi o jednostki na jak najbardziej podstawowym poziomie. U zrodla. Mozesz poprobowac inaczej... ale zdecydowanie jestes na dobrym tropie
Selected response from:

Natalia Kaluza
United States
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1na ponownym skupieniu uwagi na indywidualnych wysiłkach w zakresie ochrony środowiskaNatalia Kaluza
3 +1tu: źródła/korzenie ruchu na rzecz ochrony środowiskasmok


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
na ponownym skupieniu uwagi na indywidualnych wysiłkach w zakresie ochrony środowiska


Explanation:
Moze jakos tak? Z grassroots zawsze chodzi o jednostki na jak najbardziej podstawowym poziomie. U zrodla. Mozesz poprobowac inaczej... ale zdecydowanie jestes na dobrym tropie

Natalia Kaluza
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: Jakoś tak.
12 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tu: źródła/korzenie ruchu na rzecz ochrony środowiska


Explanation:
nadszedł czas, by powrócić do źródeł/korzeni, czyli działania na rzecz ochrony środowiska

smok
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bajbus
11 hrs
  -> Dziękuję.