KudoZ home » English to Polish » Other

Employee Relations Representative

Polish translation: przedstawiciel ds. kontaktow pracowniczych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Employee Relations Representative
Polish translation:przedstawiciel ds. kontaktow pracowniczych
Entered by: btweng2

08:46 Oct 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Employee Relations Representative
.
btweng2
Poland
przedstawiciel ds. kontaktow pracowniczych
Explanation:
= pracownikow z pracodawca
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
THX!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3przedstawiciel ds. kontaktow pracowniczychJacek Krankowski
4maz zaufania / rzecznik pracownikow
Malgorzata (Maggie) Hickey
3przedstawiciel służb pracowniczychamat


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
przedstawiciel ds. kontaktow pracowniczych


Explanation:
= pracownikow z pracodawca

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 2960
Grading comment
THX!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: albo: ds. kontaktów z pracownikami
4 mins

agree  leff: z limOnką ;-)
34 mins

agree  sHiFtEr
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedstawiciel służb pracowniczych


Explanation:
jest to b. ogólnie, ale może wystarczy, tj. bez precyzowania zakresu odpowiedzialności tych służb

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
maz zaufania / rzecznik pracownikow


Explanation:
moze tak

Malgorzata (Maggie) Hickey
Denmark
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 21