KudoZ home » English to Polish » Other

see how different we are

Polish translation: zobacz/poczuj różnicę


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:see how different we are
Polish translation:zobacz/poczuj różnicę
Entered by: TechWrite

15:08 Feb 5, 2009
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Other
English term or phrase: see how different we are
Tłumaczę stronę internetową programu.

Tekst na przycisku jest taki:

"Request a Free Trial
See how different we are"

Chodzi o to, że firma NIE oferuje wersji DEMO, ale pełną wersję programu na czas określony, tym samym dając potencjalnemu klientowi szansę na przetestowanie wszystkich aspektów pełnego programu, jeszcze przed podjęciem decyzji o jego zakupie. Wersja DEMO jest zaś wersją niepełną, nieposiadającą płatnych modułów. Te ostatnie SĄ udostępniane potencjalnemu klientowi w "instalacji próbnej" dla celów marketingowych, oczywiście.

Stąd to zdanie "see how different we are".

Nie chodzi mi o DOSŁOWNE tłumaczenie. Chodzi mi raczej o atrakcyjny i ładnie brzmiący chwyt reklamowy. No bo "zobacz, jak jesteśmy inni" brzmi IMO beznadziejnie.
TechWrite
Israel
zobacz/poczuj różnicę
Explanation:
propozycja :-)
Selected response from:

ECOlibre
Poland
Grading comment
Serdzecznie dziękuję!! Jesteście nieocenieni!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zobacz/poczuj różnicę
ECOlibre
4przekonaj się, co nas wyróżnia
Wojciech Sztukowski
3poznaj różnicę
Piotr Rypalski


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekonaj się, co nas wyróżnia


Explanation:
Na przykład tak.
Zamiast „przekonaj się": zobacz, sprawdź.
Zamiast "co nas wyróżnia": jak bardzo się wyróżniamy/różnimy.

Wojciech Sztukowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zobacz/poczuj różnicę


Explanation:
propozycja :-)

ECOlibre
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Serdzecznie dziękuję!! Jesteście nieocenieni!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Rypalski: o włos i do tego taki był mój poprzedni pomysł :)
2 mins
  -> dzięki :-)

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poznaj różnicę


Explanation:
Propozycja.

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 73




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): M.A.B.