KudoZ home » English to Polish » Other

collective appeal

Polish translation: jako calosc / grupa maja w sobie sporo wdzieku, ale sa tez wybitnymi jednostkami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:collective appeal
Polish translation:jako calosc / grupa maja w sobie sporo wdzieku, ale sa tez wybitnymi jednostkami
Entered by: Ensor

20:41 Dec 28, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: collective appeal
They have a sort of a collective appeal and they are agreat individuals
Lacrimosa
jako calosc / grupa maja w sobie sporo wdzieku, ale sa tez wybitnymi jednostkami
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Ensor
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Mają coś w sobie jako grupa...
Pawel Czernecki
4 +1zbiorowy wdzięk
leff
4Jest to atrakcyjna (interesująca, czarująca ) grupa
Teresa Goscinska
4 -1jako calosc / grupa maja w sobie sporo wdzieku, ale sa tez wybitnymi jednostkamiEnsor


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Mają coś w sobie jako grupa...


Explanation:
ale są również indywidualistami

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
9 mins
  -> Thank you

agree  bartek
11 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbiorowy wdzięk


Explanation:
Mieli swego rodzaju zbiorowy wdzięk a każdy z nich był wspaniałą osobowością

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
7 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Jest to atrakcyjna (interesująca, czarująca ) grupa


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
jako calosc / grupa maja w sobie sporo wdzieku, ale sa tez wybitnymi jednostkami


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  pidzej: appeal to nie tyle wdzięk co jakiś magnetyzm
9 hrs
  -> Mozliwe, ze tu byloby to lepsze. A co z sex appealem?