news director

Polish translation: szef informacji

English term or phrase:news director
Polish translation:szef informacji
Entered by: bartek

17:28 Jan 5, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: news director
kontekst: stacja radiowa
Lacrimosa
szef informacji
Explanation:
http://www.eurozet.pl/radio_zet.html
http://www.eurozet.pl/radio_zet_en.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4szef informacji
bartek
5dyrektor dziennika radiowego
Teresa Goscinska


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
szef informacji


Explanation:
http://www.eurozet.pl/radio_zet.html
http://www.eurozet.pl/radio_zet_en.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: albo: szef działu informacji
41 mins
  -> Dzięki :-)

agree  leff
2 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Piotr Kurek
2 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Pawel Czernecki
2 hrs
  -> Dzięki :-)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dyrektor dziennika radiowego


Explanation:
Ośrodek Myśli Politycznej - "Czy Polska ma doktrynę ...
... kariera dziennikarska: Radio Wolna Europa (kolejno redaktor, kierownik dziennika
radiowego, członek dyrekcji ... 1989-1992 Dyrektor Biblioteki Polskiej i Muzeum im ...
www.omp.org.pl/autorzy_doktryny.htm - 12k - Cached - Similar pages

RECOGITO - In Memoriam
... Radio Wolna Europa (kolejno redaktor, kierownik dziennika radiowego, członek dyrekcji ... Pierwszy
dyrektor generalny Światowej Organizacji Handlu, Renato Ruggiero ...
www.recogito.l.pl/recogito_sw/obserwatorium1.htm - 41k - Cached - Similar pages


«L'Osservatore Romano» w języku polskim
PRZyKLAD DLA GAZETY

... Propozycję powołania edycji polskiej przedłożył oficjalnie Stolicy Apostolskiej
dyrektor dziennika i wszystkich wydań «L'Osservatore Romano» prof. ...
www.opoka.org.pl/biblioteka/ Z/ZS/20_l_osservatore2.html - 30k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723