KudoZ home » English to Polish » Other

bubblegum transients

Polish translation: znikających, jak sen jaki złoty

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bubblegum transients
Polish translation:znikających, jak sen jaki złoty
Entered by: bartek

11:54 Jan 15, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: bubblegum transients
the pre-teen audience so desperately courted by a generation of bubblegum transients.
Monika Rozwarzewska
United Kingdom
znikających szybko, jak guma balonowa
Explanation:
małoletnai publiczność, do której zaleca się pokolenie (artystów?)znikających szybko, jak guma balonowa

znikających, jak sen jaki złoty
Selected response from:

bartek
Grading comment
wybralam te wersje ze zlotym snem. Bardzo fajne!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5znikających szybko, jak guma balonowa
bartek
4meteorów
Roman Palewicz


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
znikających szybko, jak guma balonowa


Explanation:
małoletnai publiczność, do której zaleca się pokolenie (artystów?)znikających szybko, jak guma balonowa

znikających, jak sen jaki złoty

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
wybralam te wersje ze zlotym snem. Bardzo fajne!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
meteorów


Explanation:
...czyli artystów robiących krótkotrwałą karierę. Sądzę, że tę gumę można pominąć.

Roman Palewicz
Poland
PRO pts in pair: 298