KudoZ home » English to Polish » Other

birdbath

Polish translation: basenik dla ptaków


15:56 Jan 16, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: birdbath
Take away the birdbaths and the dirty birds will be everywhere

fragment piosenki folkowej
Lacrimosa
Polish translation:basenik dla ptaków
Explanation:
to ozdoba ogrodowa, dość szeroka, płytka misa, czasami z niewielkim wodotryskiem w środku - czasami spotykana i u nas w parkach

birdbath = a basinlike garden ornament for birds to bathe in

Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1basenik dla ptaków
leff
5poidełko
Maciej Andrzejczak
1miejsce kąpieli ptaków
lim0nka


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
miejsce kąpieli ptaków


Explanation:
birdbath: a usually ornamental basin set up for birds to bathe in

misa? umywalka?
nie wiem, czy w polskim w ogóle ma to jaką nazwę...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 16:16:07 (GMT)
--------------------------------------------------

skleroza nie boli :( definicja jest z Webstera

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-16 16:17:04 (GMT)
--------------------------------------------------

PWN/Oxford proponuje jeszcze: wanienka dla ptaków; poidełko

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
poidełko


Explanation:
na zewnątrz klatki
ale znalazłem to pisane bird bath

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4029

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
basenik dla ptaków


Explanation:
to ozdoba ogrodowa, dość szeroka, płytka misa, czasami z niewielkim wodotryskiem w środku - czasami spotykana i u nas w parkach

birdbath = a basinlike garden ornament for birds to bathe in



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
34 mins