beef pot pie

Polish translation: wołowina zapiekana w cieście

English term or phrase:beef pot pie
Polish translation:wołowina zapiekana w cieście
Entered by: Piotr Turski

14:03 Jan 18, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: beef pot pie
Beef pot pie, frozen (1 serving)
Piotr Turski
Poland
zapiekanka z wołowina / wołowina zapiekana
Explanation:
b.
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję - także Teresie i angli¶cie. Wybór oczywi¶cie subiektywny. "Wołowina zapiekana w cie¶cie" bardziej mi pasuje od innych propozycji ze względu na proporcje mięsa do ciasta - ale tu się mogę mylić.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5zapiekanka z wołowina / wołowina zapiekana
bartek
5placek z nadzieniem z wolłowiny
Teresa Goscinska
4amerykańskie przepisy na dania z wołowiny
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
zapiekanka z wołowina / wołowina zapiekana


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję - także Teresie i angli¶cie. Wybór oczywi¶cie subiektywny. "Wołowina zapiekana w cie¶cie" bardziej mi pasuje od innych propozycji ze względu na proporcje mięsa do ciasta - ale tu się mogę mylić.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki: zapiekana w cieście
7 mins
  -> Panie Andrzeju, ze wszystkim. Może być też zapiekana tylko pod parmezanem

agree  Andrzej Lejman: z ziemniakami i warzywami - taki "Eintopf"
8 mins

agree  Piotr Kurek
27 mins

agree  lim0nka: wołowina zapiekana w cieście
2 hrs
  -> Aha,

agree  Maciej Andrzejczak: Maciej Andrzejczak
6 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
placek z nadzieniem z wolłowiny


Explanation:
Slownik Collins'a

I to jest chyba najbliższe prawdy.To nie jest zapiekanka.
To jest odpowiednio przyprawiona w tym przypadku mielona wolowina w ciescie i pieczona w piekarniku.
Moga byc rozne nadienia: miesne, z warzyw, owocow.
Jest to b. popularne w Australii i dobrze przyrzadzone jest b. smaczne

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-19 08:56:10 (GMT)
--------------------------------------------------

Dla Ensora:
Quizy - zagadki edukacyjne dla dzieci - Reporter-Junior
... ciepła bułka z marmoladą. placek z jabłkiem. 2. Nadzienie pierogów ruskich
robi się z: ... wegetariański hamburger. bułka z wołowiną. bułka z kurczakiem. ...
junior.reporter.pl/quizy/index.php?q=008 - 15k - 17 Jan 2003 - Cached - Similar pages

Ciasta
... z kapustą i mięsem; Paszteciki drożdżowe z wołowiną lub rybą; ... Pierożki drożdżowe
z serem; Pierożki serowe z jabłkami; Placek drożdżowy z ...
kuchnia.cavern.com.pl/ciasta.htm - 36k - Cached - Similar pages



Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ensor: placki sie smazy a nie piecze; piecze sie ciasto, a 'pie' to ciasto
5 hrs
  -> nie jest to prawda

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amerykańskie przepisy na dania z wołowiny


Explanation:
podaję link


    Reference: http://southernfood.about.com/cs/beefrecipes/
KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 454