KudoZ home » English to Polish » Other

best practices and configuration blueprints

Polish translation: z powodu najlepszych zastosowań i rozwiązań konfiguracyjnych

09:47 Jan 20, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: best practices and configuration blueprints
w kontekście:
Microsoft recognizes that customers rely on them for best practices and configuration blueprints before making buying decisions.
Krzysztof
Poland
Polish translation:z powodu najlepszych zastosowań i rozwiązań konfiguracyjnych
Explanation:
Propozycja
Zastosowane rozwiązania konfiguracyjne i sprzętowe wpływają na zwiększenie
szybkości i bezpieczeństwa pracy użytkowników systemu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-20 11:49:12 (GMT)
--------------------------------------------------

albo na zasadzie \"positive thinking\" ... dzięki najlepszym zastosowaniom i rozwiązaniom ...
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dzięki. Najlepiej mi pasuje sformułowanie "z uwagi na najkorzystniejsze sposoby postępowania i rozwiązania konfiguracyjne", ale marketing nie jest moją mocnąstroną :(
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3z powodu najlepszych zastosowań i rozwiązań konfiguracyjnych
Maciej Andrzejczak
4 +1najlepszych sposobach postępowania i planach konfiguracji
leff
4najlepsze metody postępowania i pomysły na konfigurację
amat
3najlepszym doswiadczeniu i szablonach konfiguracyjnych
Astro Jaroslaw Rutkowski


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
najlepszym doswiadczeniu i szablonach konfiguracyjnych


Explanation:
to tylko propozycja chociaz te szablony konfiguracyjne troche mi sie nie podobaja

Astro Jaroslaw Rutkowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 231

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
najlepszych sposobach postępowania i planach konfiguracji


Explanation:
blueprint =
2 any exact or detailed plan or outline
[Webster's]



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Chmiel
3 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
najlepsze metody postępowania i pomysły na konfigurację


Explanation:
może trochę odbiega od oryginału

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
z powodu najlepszych zastosowań i rozwiązań konfiguracyjnych


Explanation:
Propozycja
Zastosowane rozwiązania konfiguracyjne i sprzętowe wpływają na zwiększenie
szybkości i bezpieczeństwa pracy użytkowników systemu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-20 11:49:12 (GMT)
--------------------------------------------------

albo na zasadzie \"positive thinking\" ... dzięki najlepszym zastosowaniom i rozwiązaniom ...


    www.zachem.com.pl/success/sukces.htm -
Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4037
Grading comment
Dzięki. Najlepiej mi pasuje sformułowanie "z uwagi na najkorzystniejsze sposoby postępowania i rozwiązania konfiguracyjne", ale marketing nie jest moją mocnąstroną :(

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: z uwagi na najkorzystniejsze sposoby postępowania i rozwiązania konfiguracyjne
21 mins

agree  Piotr Kurek
37 mins

agree  Adam Zakrzewski
6 hrs