maternity care

Polish translation: opieka na matką i dzieckiem

English term or phrase:maternity care
Polish translation:opieka na matką i dzieckiem
Entered by: Andrzej Lejman

16:44 Jan 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: maternity care
opieka dla kobiet w ciazy i nowych mam - jak to ladnie nazwac?
agusia
opieka na matką i dzieckiem
Explanation:
Propozycja.

Matka może byc in spe.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5opieka na matką i dzieckiem
Andrzej Lejman
5opieka nad kobiatą ciężarna / kobietami ciezarnymi
bartek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
opieka na matką i dzieckiem


Explanation:
Propozycja.

Matka może byc in spe.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxjakubborys
23 mins

agree  Jakub Szacki: i to w istocie odpowiada 'maternity'
1 hr

agree  Adam Zakrzewski
2 hrs

agree  leff
2 hrs

agree  Piotr Kurek
17 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
opieka nad kobiatą ciężarna / kobietami ciezarnymi


Explanation:
b.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: a co z nowymi mamami?
13 mins