KudoZ home » English to Polish » Other

you haven't sniffed the air

Polish translation: jeszcze nie wiesz, czym to pachnie


20:10 Jan 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: you haven't sniffed the air
rozmawiaja matka z corka. Matka pyta czy corka byla na mszy, na co ta odpowiada, ze to nie jej interes. Matka mowi, ze ogien piekielny corke pochlonie, a ta z kolei, ze juz byla w piekle. Tu matka mowi 'you havent' sniffed the air'.
MonikaSojka
United Kingdom
Polish translation:jeszcze nie wiesz, czym to pachnie
Explanation:
ostrożna propozycja, może pasuje
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
tak, to mi najbardziej pasuje. Dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Jeszcze nawet nie poczułaś jego (piekła) atmosfery
leff
3 +1jeszcze nie wiesz, czym to pachnie
lim0nka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Jeszcze nawet nie poczułaś jego (piekła) atmosfery


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-24 20:14:12 (GMT)
--------------------------------------------------

a może lepiej:
Nawet nie poniuchałaś jego atmosfery.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: albo nie poczulas czym to pachnie. Atmosfera jest chyba zbyt fromalnie
14 mins

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
jeszcze nie wiesz, czym to pachnie


Explanation:
ostrożna propozycja, może pasuje

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
tak, to mi najbardziej pasuje. Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: prezpraszam, dajac agree leffowi nie zauwazylem Twojej odpowiedzi. W moim wieku to zrozumiale
9 mins
  -> nie szkodzi, teraz oboje czujemy się dowartościowani :)