KudoZ home » English to Polish » Other

You’re Worth Waiting For: Promoting Self Esteem and Sexual Abstinence”

Polish translation: Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie...


20:07 Jan 25, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ edukacja seksualna
English term or phrase: You’re Worth Waiting For: Promoting Self Esteem and Sexual Abstinence”
her platform for the pageant was : You're worth...
natalia dueholm
Polish translation:Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie...
Explanation:
Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie i zachowuj abstynencję płciową - zasługujesz na to.
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Warto na ciebie czekac.
Ivona
4Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie...
leff


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie...


Explanation:
Nie śpiesz się, rozwijaj szacunek dla samej siebie i zachowuj abstynencję płciową - zasługujesz na to.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Warto na ciebie czekac.


Explanation:
Warto na ciebie czekac: Promujac (popularyzowac, propagowac, lansowac, reklamowac)pewnosc siebie (lub lepiej tutaj wiare w sama siebie) i abscynencje od seksu. (celibat)

Ivona
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 139