KudoZ home » English to Polish » Other

ticketed airline segments

Polish translation: segmenty ticketingu xxx linii lotniczej


16:25 Mar 29, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ airline bookings
English term or phrase: ticketed airline segments
"Ticketed airline segments” shall mean airline segments (i) for which YYY has issued tickets through the XXX system or (ii) for which YYY has systematically informed ZZZ of valid ticket numbers associated with the segments

gdzie:
XXX - system of online airline bookings
YYY - travel agent
ZZZ - provider of XXX system and related services

kontekst - definicje terminów w umowie
Pawel Czernecki
Polish translation:segmenty ticketingu xxx linii lotniczej
Explanation:
Jeśli przypadkiem nikt nie udzieli Ci innej odpowiedzi - może spróbuj skorzystać z tej podpowiedzi. Jak zobaczysz pod podanym adresem "ticketing" jest "very professional" w Polsce :-)

Bardzo Cię przepraszam, ale zobacz

• Rezerwacja w systemie WORLDSPAN sklada sie z 4 obowiazkowych
elementow:
1) segment przelotu, hotelu lub samochodu,
2) nazwiska pasazerow,
3) data opcji/data Ticketing’u (wystawienia biletu),
4) numer telefonu agentury.
Nazwiska pasazerow HELP NAME
-TEST/J.MR nazwisko, inicjal i plec
-TEST/J.MR#-TESTOWA/A.MRS nazwiska, inicjaly i plec
-TEST.TESTUS/P.MR podwojne nazwisko, inicjal
http://www.merlinx.pl/look/worldspan.pdf
Selected response from:

bartek
Grading comment
punkty za link i "segmenty przelotu" - bo o to chodziło (nawet udało mi się zrozumieć o co chodzi), nie dałem się przekonać do ticketingu, ostatecznie zostało: "potwierdzone biletem segmenty przelotu", dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4segmenty ticketingu xxx linii lotniczej
bartek
3segment biletów dla linii lotniczej
lim0nka


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
segmenty ticketingu xxx linii lotniczej


Explanation:
Jeśli przypadkiem nikt nie udzieli Ci innej odpowiedzi - może spróbuj skorzystać z tej podpowiedzi. Jak zobaczysz pod podanym adresem "ticketing" jest "very professional" w Polsce :-)

Bardzo Cię przepraszam, ale zobacz

• Rezerwacja w systemie WORLDSPAN sklada sie z 4 obowiazkowych
elementow:
1) segment przelotu, hotelu lub samochodu,
2) nazwiska pasazerow,
3) data opcji/data Ticketing’u (wystawienia biletu),
4) numer telefonu agentury.
Nazwiska pasazerow HELP NAME
-TEST/J.MR nazwisko, inicjal i plec
-TEST/J.MR#-TESTOWA/A.MRS nazwiska, inicjaly i plec
-TEST.TESTUS/P.MR podwojne nazwisko, inicjal
http://www.merlinx.pl/look/worldspan.pdf


    Reference: http://www.merlinx.pl/look/worldspan.pdf
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
punkty za link i "segmenty przelotu" - bo o to chodziło (nawet udało mi się zrozumieć o co chodzi), nie dałem się przekonać do ticketingu, ostatecznie zostało: "potwierdzone biletem segmenty przelotu", dziękuję

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
segment biletów dla linii lotniczej


Explanation:
segment biletów lotniczych / kolejowych

ostrożna propozycja (brzmiąca bardziej po polsku)

aczkolwiek zdaje się - i tu bartek am rację - że ten nieszczęsny 'ticketing' zagościł już w nowomowie turystycznej (link: rezerwacje poprzez system AMADEUS)


    Reference: http://www.amadeus.com.pl/30_pl/301050.php
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581