KudoZ home » English to Polish » Other

skydiving

Polish translation: sky diving


08:12 Apr 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: skydiving
jest to nazwa sportu
agata tomaszewska
Polish translation:sky diving
Explanation:
ewentualnie tylko opisowo

"Aeroklub Warszawski. Sky Diving - Sekcja Spadochronowa Aeroklubu Warszawskiego"

"Uwielbia sport, jego pasją jest hokej, narciarstwo, baseball,
sky diving, kolarstwo i wyścigi samochodowe.
Selected response from:

leff
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2sky diving
leff
5ShirjehShahram Chapari
4latanie w powietrze
Miroslawa Jodlowiec
4spadochroniarstwo z elementami swobodnego spadania / skydiving
Andrzej Lejman
5 -3chatrbAzi-ye namAyeshi
Alireza Karbalaei
2akrobacja spadochronowapidzej


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -3
chatrbAzi-ye namAyeshi


Explanation:
Acrobatic or attractive movements in the sky before opening the parachute by a parachutist

Alireza Karbalaei
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: it's not Polish
18 mins

disagree  LM: In joft-e englisi-lahestani ast, na farsi.
2 hrs

disagree  Miroslawa Jodlowiec: this is definitely not POlish
10 days

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
sky diving


Explanation:
ewentualnie tylko opisowo

"Aeroklub Warszawski. Sky Diving - Sekcja Spadochronowa Aeroklubu Warszawskiego"

"Uwielbia sport, jego pasją jest hokej, narciarstwo, baseball,
sky diving, kolarstwo i wyścigi samochodowe.


    Reference: http://www.pcworld.pl/witryna/witryna.asp?nr=236
    Reference: http://macbuli.w.interia.pl/biografia.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladex: niestety, też już czasem potrzebowałem polskiej nazwy tego wariactwa i nic...
9 mins

agree  Piotr Kurek
23 hrs

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spadochroniarstwo z elementami swobodnego spadania / skydiving


Explanation:
W różnych tekstach i kontekstach nazywane po prostu skydiving.

się do dwóch czy trzech trzech sekund na reakcję, base jumping zabija proporcjonalnie
większą ilość amatorów niż inny, pokrewny sport - skydiving. ...
www.skydive.com.pl/basejump.html

podsumowań. Obserwacje i przemy?lenia nastrajaj? optymistycznie, oto wkracza
wielkimi krokami skydiving, wypieraj?c spadochroniarstwo. Nie ...
www.freefly.pl/art.aspx?aid=38


    Reference: http://www.skoki.geminus.com.pl/slownik.html
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Shirjeh


Explanation:
Shirjeh dar hava ya az havapeyma
Shirjeh havayi

Shahram Chapari
Turkey
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in DariDari

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: jesteś pewien?
5 mins

disagree  LM: In javaab be zaban-e lahestani ke nist.
1 hr

agree  Miroslawa Jodlowiec: jeszcze raz?
10 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
akrobacja spadochronowa


Explanation:
taka dyscyplina niewątpliwie istnieje - czy jednak odpowiada skajdajwingowi nie przysięgnę

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: AFAIK to jest co innego, bo odbywa się już po otwarciu spadochronu akrobatycznego
2 hrs

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
latanie w powietrze


Explanation:
alternative

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234